21 February 2017

Rawat Ekzema Dan Proriasis Bayi Dengan Bedak Asmak


Assalamualaikum,
Allamdulilah hari ini di beri peluang untuk memperkenalkan kepada semua tentang sebuah Bedak PELBAGAI GUNA iaitu yang mampu merawat ekzema dan psoriasis iaitu Bedak Asmak. Bedak Asmak telah dikeluarkan oleh Syarikat Minyak Herba Asma Mujarab Sdn Bhd ( MHAM ).
Sebelum kita mengetahui lebih lanjut akan keistimewaan dan keajaiban bedak Asmak, mari kita kenali terlebih dahulu apa itu Ekzema dan Psoriasis.
Apa yang kita tahu tentang Ekzema dan Psoriasis?? Mari kita kenali penyakit ini secara ringkas

Apa itu Ekzema dan Psoriasis??

Ekzema ialah sejenis PENYAKIT KULIT yang menyebabkan radang, gatal, kering, megelupas, kemerahan dan bersisik. Penyakit ini dihidapi semua lapisan umur tetapi lebih cenderung kepada kanak-kanak berusia kurang dua tahun ( bayi ).
Penyakit ini adalah di sebabkan masalah kesihatan yang berkaitan dengan genetik ( diwarisi oleh ibu bapa ). Ekzema lazimnya akan terkena pada bahagian tangan, muka, leher sekiu dan belakang lutut.
Penyakit Ekzema pada Baby
Proriasis pula sejenis PENYAKIT AUTOIMUN juga bekaitan kulit yang menyebabkan kulit kelihatan bersisik dengan lapisan penebalan yang berwarna kemerahan, gatal dan pedih. Namun bila sisik tertanggal akan menyebakan bintik dan pendarahan pada kulit bawahnya.
Penyakit Proriasis sering timbul pada bahagia kuku, kulit kepala, siku, telapak tangan dan kaki. Namun pada tahap kronik penyakit ini mampu meyerang seluruh tubuh ( eritroderma ) yang boleh menyebabkab kematian.
Penyakit Psoriasis
Namun penyakit Ekzema ini lebih cenderung kepada bayi dan pastinya sebab Ibu Bapa pastinya inginkan terbaik untuk anak-anak. Kini sebuah Produk keluaran Syarikat Minyak Herba Asma Mujarab Sdn Bhd ( MHAM ) memperkenalkan produk yang mampu merawat Ekzema dan Psoriasi dengan harga mampu milik iaitu Bedak Asmak

Merawat Ekzema dan Psoriasisi dengan Bedak Asmak

Kenapa menggunakan Bedak Asmak??

Diperbuat dari bahan semulajadi 100% iaitu bedak tanah liat putih berkualiti tinggi.
Selamat digunakan untuk semua peringkat umur.
Bedak dari tanah liat telah digunakan sejak zaman-berzaman lagi menepati saranan Rasulullah SAW berkenaan penawar dari tanah untuk masalah kulit.
Alternatif Rawatan Ekzema & Psoriasis | Bedak Asmak - Tanah Liat Putih Berkualiti Tinggi
Kegunaan Bedak Asmak??

Bedak Asmak | Bedak Pelbagai Guna
Bedak Asmak juga dikenali sebagai bedak pelbagai guna kerana bukan saja merawat Ekzema Dan Psoriasi tetapi turut merawat pelbagai penyakit yang berkaitan dengan kulit.

          ➤ Ruam pada bayi
          ➤ Kudis buta
          ➤ Kurap
          Panau
          ➤ Kayap
          ➤ Gatal
         Luka
          ➤ Cacar
          ➤ Demam Campak

Selain merawat masalah kulit di atas,ia juga mampu mengecutkan jerawat,mencantikkan dan mencerahkan kulit jika diguna selalu.Boleh dipakai setiap malam sebelum tidur ( jadikan masker ).

Turut boleh  dimakan untuk digunakan untuk masalah Cirit-birit dan gout.

Cara Mengunakan Bedak Asmak??

1. Sapu pada bahagian masalah sahaja.
2. Sapuakn pada waktu pagi dan malam sebelum tidur.
3. Lepas beberapa jam, sekiranya kelihatan pudar dan diserap peluh, cuci bersuh dengan air, lapkan dan keringkan kemudian sapu lagi.
4. Sekiranya bedak kelihatan kering, tambahkan sedikit air tang bertapis atau air zam-zam. ( Pastikan tidak terkena air klorin )

Apa keistimewaan Bedak Asmak ??

➤ Mempunyai kadar UVA ratio yang tertinggi iaitu 0.88 di dalam Boot Star Rating untuk perlindungan UVA,jadi ia mempunyai kadar perlindungan MAKSIMUM terhadap UVA yang mengelakkan kedutan.
Penggunaan berterusan mampu merawat masalah kulit,mengelakkan kedutan,menghilangkan jerawat,melicinkan dan menjadikan kulit wajah lebih halus.
Teksturnya lebih halus,mudah serap,dan sejuk bila dipakai.
Mengamalkan As-Sunnah Rasulullah
Selamat dan suci.
Lihat Testimoni Pengguna Bedak Asmak
Testimoni Pengguna Bedak Asmak
Hebatkan?? MHAM juga telah mengelurkan Produk premium pada harga TERENDAH! dengan harga mampu milik dan boleh di miliki oleh semua golongan masyrakat, cuma mahu atau tidak.

Beratnya 150g+-
Harga cuma RM38

Dapatkan segera jangan Sampai Bedak Asmak Menghantui ANDA !!!

VIDEO : Hantu Bedak Asmak

Sekiranya berminat nak mencuba atau nak menjadi agen,boleh ke link di bawah atau hubungi terus  :

Hotline HQ
019 - 970 8897

Website rasmi syarikat 

Instagram 


Fb Page Produk 

Penawar Ruam Pada Bayi
https://www.facebook.com/bedakasma
Penawar Ekzema Mujarab Terkini
https://www.facebook.com/kulitcantiktanpaekzema
Album Testimonial Bedak Asmak page Penawar Ruam Pada Bayi
https://www.facebook.com/1591204454498940/photos/?tab=album&album_id=1752651998354184

Info Bedak Asmak juga boleh didapati di fb page


Antara Produk lain Keluaran  MHAH
By Hand

3 comments:

Assalamualaikum Kamu, TQ sudi singgah.. Sila tingalkan jejak kamu yer, agar tak hilang dari RADAS dan maaf jika tak sempat membalas comment, saya akan membalas kunjungan anda ^_^