24 May 2017

GIVEAWAY BUSYRA TAKIYUDIN: SAYA NAK SHOPPING CREDIT RM1000!!

﷽‎

GIVEAWAY BUSYRA TAKIYUDIN: SAYA NAK SHOPPING CREDIT RM1000!!
 
Assalamualaikum,

GA by Busyra Takiyudin dangan Tajaan SGshop Malaysia. Apa yang best pasal SGshop ni adalah semua barangnya murah! dengan shopping credit yang kamu akan dapat apa yang diidamkan.

Syarat-syarat: 

1. Buat satu entri GIVEAWAY BUSYRA TAKIYUDIN: SAYA NAK SHOPPING CREDIT RM1000!! (letak banner sekali)
2. Nyatakan satu barang yang korang nak beli dalam SGshop
3. Backlink kan ke entri INI
4. Tinggalkan link entri di ruangan komen INI
5. Share entri korang di laman sosial (facebook)

Barangan Yang Saya Nak Beli Di SGshop

Yeah nak beli barang-barang Outdoor.. Unni kan suka sangat Aktiviti Outdoor. Dan memangkan Unni ingin menawan sekali lagi Gunung Kinabalu hujung tahun kelak so Unni nak ni..

GIVEAWAY BUSYRA TAKIYUDIN: SAYA NAK SHOPPING CREDIT RM1000!!
South Korea In The Spring And Autumn Mountaineering Outdoor Jackets In Korean Female Black Waist Long Coat Windbreaker Tibet Tide
RM 88.89
Tara jaket korea yang menepati ciri Muslimah ( jangan pandang gambar ) jaket panjang dan selesa harga pasaran memang mahal.

``GIVEAWAY BUSYRA TAKIYUDIN: SAYA NAK SHOPPING CREDIT RM1000!!
Tongkat Hiking
RM 22.22

Murahkan!!! dengan SGshop semua benda kita da save dengan bajet RM300 blh jadi RM100 jak!! Harap-harap ada rezeki so boleh la beli dua benda ni. So register cepat-cepat Register SGshop ya.. Unni da, dengan user name Unnianje.

Jangan Lupa Shoping SGshop Tau!!!
GIVEAWAY BUSYRA TAKIYUDIN: SAYA NAK SHOPPING CREDIT RM1000!!

1 comment:

  1. terima kasih kerana sudi GA saya.. pemenang telah diumumkan > http://www.busyratakiyudin.com/2017/05/pemenang-giveaway-saya-nak-shopping.html

    ReplyDelete

Assalamualaikum Kamu, TQ sudi singgah.. Sila tingalkan jejak kamu yer, agar tak hilang dari RADAS dan maaf jika tak sempat membalas comment, saya akan membalas kunjungan anda ^_^