19 December 2016

Misi Pencarian Bloglist MYiDEAKiNi 2017

Misi Pencarian Bloglist MYiDEAKiNi 2017


Assalamualikum,

Hai kamu semua lama tak BW kat blog kamu semua. Unni dilanda kesibukan, sangat-sangat!! Hahahaha sampai nak buka laman sosial pun tak sempat. Allahmdulilah hari ini ada kelapangan sedikit Unni menjeguk blog.

Kamu da join GA ni ka?? Misi Pencarian Bloglist MYiDEAKiNi 2017.. GA datangnya dari MYiDEAKiNi sempena mencari bloglist yang berkualiti dan aktif!! Untung la kalau terlistkan. So jum Join.

Para pemenang juga bakal memenagi Topup, so jangan lepaskan peluang yang ada. In sha Allah kalau da rezeki tak ke mana kan.. So just klik banner tuk join.

Pemilihan 5 blogger terbaik lelaki dan 5 blogger perempuan akan di masukkan terus diruang BLOGLIST LELAKI DAN WANITA berdasarkan pemilihan secara rawak melalui sistem www.random.org

Mudahkan! Jadi tunggu apa lagi...Moh la join yer :)


12 comments:

  1. Goodluck ... bagus dapat masuk bloglist ni .. leh dpt trafik lebih.

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum... Terima kasih sudi join Segmen MYiDEAKiNi, sila semak senarai penyertaan yer. Semoga berjaya & Terima kasih :)

    ReplyDelete
  3. Unni... All the best dear. Reen dah tak minat masuk contest bloglist macam ni.

    Sebab.. Visitors blog naik sikit. Kurang dari 10 je. :(

    ReplyDelete
  4. gud luck sweetie Unni..hurm mcm best jer nak dpt ramai pengunjung ke blog kita kan..

    ReplyDelete

Assalamualaikum Kamu, TQ sudi singgah.. Sila tingalkan jejak kamu yer, agar tak hilang dari RADAS dan maaf jika tak sempat membalas comment, saya akan membalas kunjungan anda ^_^