29 November 2016

GIVEAWAYS: Yang Pertama dari Rexfalcons.com:


http://www.rexfalcons.com/2016/11/giveaways-pertama.html
Morning semua, Unni nak ajak kamu kamu dan kamu join GA ni!!! sebenarnya Unni da lama nk join dari first Banner di buat oleh kerana ada cabaran sikit so Unni Hold kejap, lagipun Unni agak sibuk sikit.

GA ni datangnya dari Aiman kali pertama membuat GA dengan blog sekarang !! Hadiah ada tulis kat banner kan, sapa-sapa tegar membaca Novel tu boleh la join tau!!

Klik Banner tuk join dan cabaran yang perlu di lakukan dalam GA ini. Jum support to support!!


Tentang Minyak Herba Asmak

Tentang minyak ni macam da viral sangat!! ramai penggunaan yang buat review pasal minyak ni, Unni suka atikel Aiman sebab Aiman jelas kan dari A-Z. Dari packing herba, keistimewaa, cara pengunaan, testimony dan cara mendapatkannya.

Unni pun tahu mengenai herba ni melalui pembacaan artikel Aiman kat SINI yang bertuah memenagi RM8000 dan gatal la juga tangan ni nak join!! Hahahahahaha. Btw nantikan ulasan Unni juga tau Aiman.

Rasanya kita perlu kot memiliki satu minyak herba ni sebab macam-macam penyakit dapat guna sakit gigi, sembelit, sakit perut dan paling best para wanita yang mengalami senggugut so ini la jawapannya!!! Herba serba guna dan packing yang mesra means senang di bawa kemana-mana sahaja.

Good review Aiman, sangat mudah di fahami walaupun entry panjang sangat!! hahahahahahaha.. Baca SINI kalau nak tahu detail. Unni suka ayat Aiman " wang boleh dicari, kesihatan tidak boleh dijual beli. Tapi untuk sihat,kita perlu ada wang disaat memerlukan. Menabunglah demi kesihatan, pendidikan dan masa depan yang cemerlang "  deep sangat ayat ni dan memang Unni akui betul apa yang Aiman cakap.

Itu je Unni dapat Ulas. Yang ikhlas dan Unni tahu.

P/S : Moga Aiman terpilih dalam pemilihan Minyak Herba Asmak dan teruskan timbah Ilmu blogger ni seperti SEO. Do the best Aiman.

5 comments:

Assalamualaikum Kamu, TQ sudi singgah.. Sila tingalkan jejak kamu yer, agar tak hilang dari RADAS dan maaf jika tak sempat membalas comment, saya akan membalas kunjungan anda ^_^