05 December 2016

END - NEW YEAR GIVEAWAY BY IZZATI ATHIRAH

http://bilabosanmenjelma.blogspot.my/2016/12/end-new-year-giveaway-by-izzati-athirah.html

Assalamualaikum,

Monday is coming!!! Jangan mengeluh tau. Unni dapat cuti 3 hari so boleh lepak kat blog ni lama sikit!! hihihihi. So jum kita join GA.

Jum join GA by Izzati Athira sempena pengilbatannya dalam dunia blogging. Jum semua support to support. Just klik Banner tuk join.

Izzati Athira nak gambar throwback yang paling kebobom sepanjang 2016 ni so Unni pilih ini !!!

KINABALU PARK WORLD HERITAGE ~ LOW PEAK 4, 095.2 M Mt. kINABALU
KINABALU PARK WORLD HERITAGE ~ LOW PEAK 4, 095.2 M Mt. kINABALU
24 Sep 2016 ~ Allahamdulilah dengan izin Allah SWT Unni bersama rakan-rakan lain Berjaya menawan Puncak Gunung Kinabalu. Dalam gambar ni Unni bersama kazen Nasa Mulia. Merupakan kejayaan yang amat bermakna kerana semasa pendakian ni Unni di serang sesak nafas yang amat teruk namun semangat yang membuat Unni sampai ke sini. Di saat kaki tak mampu melangka, nafas tak mampu ter hembus namun semangat dan ucapan zikir di bibir Unni Berjaya .

p/s : Sebenarnya Unni da Up enrty pasal pendakian ni tapi entry tu ada problem gambar erro so simpan draft semula, sape yang sempat baca tu mesti da tau!!!


10 comments:

Assalamualaikum Kamu, TQ sudi singgah.. Sila tingalkan jejak kamu yer, agar tak hilang dari RADAS dan maaf jika tak sempat membalas comment, saya akan membalas kunjungan anda ^_^