30 December 2016

Salam Jumaat terakhir 2016



Assalamualaikum,

Hai kamu semua!!Unni back.... Rindunya kat kamu kamu dan kamu. Proses bom akan kembali sesama Unni Anje Lama sangat tak jenguk blog kesayangan korang. Salam penghulu segala hari dan salam jumaat terakhir tahun 2016.

Moga semua dalam keadaan sihat walafiat dan mulakan hidup yang lebih baik. Ubah cara kehidupan dengan lebih baik. Allahuakbar hanya tinggal 1 malam sahaja untuk kita melangkah ke alam 2017. Dan hari ini merupakan jumaat yang terakhir. 

Tahun ini mesti banyak kenangan yang Allah berikan samaada suka dan duka. Namun semua yang berlaku pasti ada Hikmah. Sebaik perancangan adalah perancangan Allah.

Ingat lah saat kita di uji itu merupakan Nikmat dari Allah atau pun Kifarah dari Allah, teruskan berusaha ISTIQAMAH kejalan Allah. Moga tahun seterusnya kita akan terus berserah pada maha ESA..

Jum amalakan Sunnah Jumaat.
sumber Google
Salam persaudaraan buat rakan-rakan blogger yang Unni sayangi.. TERIMA KASIH atas bantuan kamu semua dalam membantu Unni dalam dunia Blogger. Moga persahabatan terus terjalin walapun hanya sekadar ALAM MAYA dan Maaf andai ada salah silap dalam MENAIP.

LOVE you alls..

Coretan Hati


10 comments:

  1. Salam Jumaat~ Kejap je dah Jumaat terakhir. :')

    ReplyDelete
  2. Kuatkan hati untuk istiqamah..amiin..

    ReplyDelete
  3. Salam unni, lama unni tk dtg umh akk, unni majuk ke? Atau akk ada tersilap twrguris ke, kalo akk tk bls komen atau kunjung tu nanye time sibukla tuh, almaklumla akk ni bila keje mana sempat nk pgg hp ( akk update entri kt phone je)

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah kita masih bernafas. terima kasih Allah. :)

    ReplyDelete
  5. Slmt tahun baru unni. Hrp prknln kita di alam blogger ni kekal wat selama2nya. :)

    ReplyDelete
  6. Slmt tahun baru unni. Hrp prknln kita di alam blogger ni kekal wat selama2nya. :)

    ReplyDelete
  7. selamat tahun baru.. ^^ semoga Allah permudahkan..

    singgah sini
    http://syahirahvaliant.blogspot.my/2016/12/contest-menangi-percutian-ke-suria.html

    ReplyDelete

Assalamualaikum Kamu, TQ sudi singgah.. Sila tingalkan jejak kamu yer, agar tak hilang dari RADAS dan maaf jika tak sempat membalas comment, saya akan membalas kunjungan anda ^_^