15 November 2016

Cabaran 30 Hari Blogging #15 Blog I Love

Day 15 iaitu cabaran #15 !! Kali ni cabaran Blog I love so maksudnya Blog yang kita suka la kan?? Di sini Unni ada 5 orang blogger yang Unni suka. Meraka juga antara orang-orang yang pertama Follow Unni, tapi bukan Unni suka sebab tu, sebab banyak bagi manfaat dan menenagkan mata Unni, cewah !!

Blog I Love

So 5 blog yang Unni suka adalah




Why kak Siqah, sebabnya blog dia comel sangat if buat enrty mesti masukan gambar yang cute-cute, dan kretif lah. Secara jujur nya Unni bangga bila kak Siqah komen blog Unni, peminat kan!! Hahaha.. Lagi satu suka review movie, Unni tak suka tengok movie tapi Unni minat menbaca. dan yang paling best kak Siqah ni ulat buku tahap Dewa, moga ulat buku tu turun kat Unni.

2. Reenri

Then Reen.. Blog Reen pun comel dan kretif. Unni suka bloq reen sebab banyak Unni belajar tentang blog kat entry dia. Gigih Unni cari toturial mesti keluar entry Reen. Setiap pertayaan Unni Reen akan jawab satu persatu sehingga la Unni faham dan dapat template comel macam dia.




Kak Irda ni memang inspirasi Unni. Sebab apa?? sebab Unni sangat tertarik dengan side-side blog dia yang penuh kejayaan, BTW tiap hari Unni akan singgah blog dia walaupun tak ada entry baru, just melihat kejayaan tu, sebagai pembakar semangat, Insha Allah kita pun akan Berjaya.



Blog mek sejuk mata memandang, dengan daun-daun berguguran, suka sangat. Mek seorang yang sangat peramah dan tengok muka mek sejuk matang memandang. Kejujuran Unni,suka tengok muka mek penuh dengan  sifat keibuan.


Seorang blogger lelaki yang berjaya mencuri hati Unni untuk tak melepaskan peluang lawat blog beliau. Sebab apa?? sebabnya dia adalah blogger yang paling awal menyampaikan infomasi terkini, ada juga yang up info semasa tapi dia lagi awal dari yang terawal, dengan menggunakan Bahasa formal. Semua Unni dapat dari dia la, Ptptn discaount, Supermoon, kemaskini BR1M, Drama melayu terkini dan semua lah..


P / S : Unni juga suka sangat blogger yang menggunakan perkataan AKU dalam entry mereka, sebab Unni tafsirkan mereka golongan orang-orang yang berani dan jenis tak kisah orang nak cakap pasal dia. Tak semua orang boleh guna perkataan AKU ni, termasuk Unni sendiri walapun ada sesetengah pihak mengatakan satu Bahasa yang agak kurang sopan tapi bagi Unni itu adalah satu keselesaan berkawan.


cc : | Siqah Iqa | Reenri | Irda Garmin |  Queen Bee by Mek |  Lokman Amirul | Unni pinjam Header tau. Nak bukti apa yang Unni nyatakan boleh Blogwalking kat blog dorang.

Sekian

Salam Sayang : Unni Anje

Cabaran  #1 #2 #3 #4 #5 #6 #7 #8 #9 #10 #11 #12 #13 #14 #15 #16 #17 #18 #19 #20 #21 #22 #23 #24 #25 #26 #27 #28 #29 #30

19 comments:

  1. Allahu trharunyaaaaa mek msuk list :') thx unnie. InsyaAllah akn makin erat ukhwah kita. Aminn

    ReplyDelete
  2. Kak Siqah, Kak Reen, Kak Mek, blogger yang best dan ramah sangat,hihihi. Lagi dua nanti mai terjah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mai kena follow kak irda dan lokman tu!!hahaha, just kak irda x akif sgt

      Delete
  3. Kenal Reen je.. yang lelain pernah dengar nama je.. hik2... nak bw lah.. tq Unni

    ReplyDelete
  4. Awwww dear unni 😍 terharunya baca post unni nie. Thank you sangat2 sebab suka blog akak. Akak blogger picisan je. Baru nak aktif :)

    Insyallah. Semoga ukhuwah kita berkekalan selamanya ye unni. Let's support each other. Amin :) *muahciked*

    ReplyDelete
    Replies
    1. muahh <3 amin ya rabbal :) screat admire ni.. hihihi..thks yer:)

      Delete
  5. Best bila banyak blog kita lawati..pelbagai gaya penulisan ada... :)

    ReplyDelete
  6. mesti senyum2 blogger kat atas ni bila nama diorg disebut2 ;-)

    ReplyDelete
  7. Seronokkan kalau blogger lain suka blog kita ...
    Rasanya pernah jugak singgah ke blog diaorang tu.

    ReplyDelete

Assalamualaikum Kamu, TQ sudi singgah.. Sila tingalkan jejak kamu yer, agar tak hilang dari RADAS dan maaf jika tak sempat membalas comment, saya akan membalas kunjungan anda ^_^