07 November 2016

Cabaran 30 Hari Blogging #6 My Love


Alhmdulilah da masuk cabaran ke #6 iaitu cabaran kegemaran Unni. My Love!! btw kelurga adalah tetap kesayangan Unni begitu juga dengan kengkawang, always kat hati yang ada dalam susah senang hidup Unni selama 25 tahun. Tapi kali ni Unni nak share MY Love yang sentiasa di hati dan pertama, tahkala gunda ku sebut nama-Nya..

My Love


Allah is My Love !!!

Di saat kebangkitan ALLAH mengizinkan bagi menguji Keimam manusia, adakah kita insan-insan yang bersyukur?? diberi nikmat kehidupan setiap hari, harta,nyawa, kejayaan dan sebagainya.. Namun masih mengeluh, dan tidak bersyukur.  Namun ALLAH maha Menguji.

Di saat kejatuhan. ALLAH kirim kan kita dugaan.. kerana apa?? kerana ALLAH rindukan tagisan kita kepada-NYA. ALLAHUAKBAR.. ALLAH rindukan kita. Kerana ALLAH maha Penyayang.

Di saat hati rindukan seseorang, Sebutlah nama-NYA kerana ALLAH maha Mengetahui..

DI saat inginkan sesuatu, minta la pada-NYA kerana ALLAH maha Pemberi.

ASMAHUL HUSNA.. ALLAH maha segala..

Cinta itu urusan Hati, hati itu urusan ALLAH, Jagalah hati untuk ALLAH maka ALLAH akan menjaga cinta kita..

Ma FI Qalbi Ghairullah ~ cukuplah ALLAH bagiku.. hati, jiwa, minda semua milik ALLAH sebab itu Unni letakkan ALLAH is My Love.

Wallahualam

Salam Sayang

Unni Anje





6 comments:

Assalamualaikum Kamu, TQ sudi singgah.. Sila tingalkan jejak kamu yer, agar tak hilang dari RADAS dan maaf jika tak sempat membalas comment, saya akan membalas kunjungan anda ^_^