12 March 2017

Segmen BLOGLIST April 2017 ciklapunyabelog dot blogspot dot my.

Segmen BLOGLIST April 2017 ciklapunyabelog dot blogspot dot my.
Klik Banner Tuk Join

Assalamualaikum,

Hari ni memang sakan join GA!! Top-top muncul la segmen Cik La.. Rasanya da dua bulan tak dapat join segmen by Cik La ni.. Allahmdulillah hari ni berkesempatan nak join.

Segmen ini datang dari ciklapunyabelog dot blogspot dot my dengan panggilan manja Cik La. Segmen sempena bloglist April. Untuk pengetahuan semua setiap bulan Cik La kia ni akan mencari bloglist.

Jum jadi bloglist Cik La!!! Hadiah MISTERI menanti tau.. so jangan ketinggalan..

Cik La adalah salah satu blogger Fav Unni.. Salah satu blog yang tak penah lupa nak BW. But buat masa ni sangat susah nak melawat sebab masa tak mengizinkan!!! Perkongsian tentang anak-anak, tip, info review then rajin sangat join Segmen!! Yang paling best Cik La sangat-sangat menghargai setiap follower yang rajin tinggalkan komen kat blog dia. Unni salah sorang yang penah dapat hadiah penghargaan dari Cik La.

So Jum kengkawan semua join.. Let Support to support.

Unni Tag 


By Cik La
Segmen bermula sekarang, 12 March 2017 hingga 31 March 2017 (pukul 8 malam). Cikla akan pilih 10 blog bertuah yang akan menyerikan bloglist blog ni nanti dan akan duduk dalam bloglist selama sebulan. Penyertaan kurang dari 10, automatik semua akan masuk dalam bloglist. Pemilihan akan dibuat secara rawak menggunakan khidmat random.org. Korang digalakkan blogwalking sesama sendiri jugak. ^_^

5 comments:

  1. Terima kasih Unni kerana sudi tag nama akak, Insha Allah akan join dan selamat bersegmen pada Unni.. =)

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum unni...mama dtg dr segmen yg sama...

    ** Mama Maszull

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum wbt... Keputusan segmen dah ada. Jemput singgah...

    http://ciklapunyabelog.blogspot.my/2017/04/keputusan-segmen-bloglist-april-2017.html

    Tahniah pada yg terpilih....❤❤❤

    ReplyDelete

Assalamualaikum Kamu, TQ sudi singgah.. Sila tingalkan jejak kamu yer, agar tak hilang dari RADAS dan maaf jika tak sempat membalas comment, saya akan membalas kunjungan anda ^_^