07 June 2017

SGshop “Jom Shopping!” Contest

Assalamualaikum,  SGshop “Jom Shopping!” Contest by Ayue Idris dengan tajaan SGshop Malaysia. Kamu yang belun join jum la meriakan, kot-kot rezeki kita kan. In shaa Allah.. Bagi kamu yang masih tidak mengenali SGshop tu apa , meh unni terangakn apa itu SGshop!!

Apa itu SGshop Malaysia??

SGshop Malaysia juga dikenali sebagai Taobao Malaysia. Mereka merupakan Taobao Agent Malaysia yang berpusat di Singapore yang kini telah membuka cawangan mereka di Malaysia pada tahun 2015. Bila sebut pasal Taobao, pasti ramai yang kenal laman web borong barangan China yang murah-murah hinggakan anda sukar nak percaya. Dengan RM100, pasti banyak barang yang boleh dibeli.

Susah nak faham laman web Taobao? SGshop Malaysia boleh membantu anda. Register akaun anda secara percuma dan tengok barang apa yang menarik perhatian anda. Da faham kan, jum Follow syarat penyertaan !! mudah jak.


 SGshop “Jom Shopping!” Contest

Cara penyertaan

1) Buat satu entry bertajuk : SGshop “Jom Shopping!” Contest
2) Pastikan banner contest ada di dalam entry contest anda
3) Jawap 2 soalan berikut:

Q1: Apakah servis yang SGshop tawarkan?
Q2: Senaraikan 3 item yang anda mahu beli di platform SGshop Malaysia (Letakkan sekali gambar dan link item) dan berikan sebab kenapa anda nak beli item tersebut.

4) Komen di blogpost INI link entry anda
5) Share entry anda di Facebook wall anda dengan hashtag #AyueIdrisXSGshopMalaysia


Q1: Apakah servis yang SGshop tawarkan?

SGshop Malaysia adalah sebuah agent Taobao yang berpusat di Singapura dan ada cawangan di Johor, Malaysia. Merupakan sebuah laman web e-commerce yang menyediakan servies yang berkualiti dan barang murah untuk para pengguna. Servise penghantar express untuk pengguna menerima pembelian mereka turut menjamin keselamatan tempahan. Di samping itu, SGshop turut  bekerjasama dengan banyak bank untuk memastikan proses pembayaran adalah selamat dan cekap.


Q2: Senaraikan 3 item yang anda mahu beli di platform SGshop Malaysia?

Memandangakan unni merupakan seorang yang aktif aktiviti outdoor ( hiking, camping ) so memasti la unni suka barang-barang outdoor. Yang semestinya SGshop menawarkan harga yang sangat murah dan barang yang cantik. Bila kata RM500 terus WOW!! so semestinya unni inginkan barangan sangat berpatutan dengan harga yang murah. Mesti sampai tahap tak tahu nak beli apa dengan RM500 tu tapi ada 3 benda yang Unni nak sangat miliki dari SGshop yang murah ni.

Item 1 : [8900] The Top Selling Camel Outdoor Camping Tent 3-4 Automatic Double 2 Tents Set

klik SINI
Bagi pengemar hiker macam Unni, Khemah adalah satu keperluan yang wajib dimiliki. Namun pelbagai jenis khemas kini berada di pasaran dengan pelbagai jenama dan kualiti. Btw Unni nak sangat khemah macam ni sebab stuktur yang kukuh, kalis hujan dan tidak meyerap udara so bila cuaca panas boleh berlindungi dalam khema ni. Harga kat SGshop memang super Power murah sangat, serendah RM159.00 yang mana harga pasaran pada masa kini mencerah RM200 +++

Item 2 : Lining Simple Leisure Long Warm Hooded Jacket AYMH111-3

Klik SINI

Jacket adalah salah satu pakaian yang wajib ada. Terutama bagi para hiking, memandangkan hujung tahun ini unni bakal menawan sekali lagi gunung Kinabalu so wajib la mempunyai. Jaket ini sangat murah dengan harga hanya RM84.72 . Yang paling best jaket ini menepati pakaian MUSLIMAH panjang hingga kelutut. sesuai dengan cara pemakaian yang unni biasa kenakan. dan Warna semestinya menjadi pilihan Unni.

Item 3 : Outdoor Shoes Hiking Shoes For Men And Women Section Hiking Shoes Slip Low Travel Light And Breathable

Klik SINI
Dan item yang ketiga mesti la kasut !!!! Paling wajib barangan hikers adalah kasut. yang paling penting pemilihan kasut yang sesuai dan selesa. Kaki tak sakit bila pakai dan tapak yang bersesuaian. Unni nak sangat kasut hiking ni, kualiti dia memang best, warna pun paling best. Dengan hanya RM 131.25 boleh di miliki.

Puas hati kan dengan SHshop dapat beli barang yang kita idamkan .. In Shaa jika da rezeki kita kan.. Semua barang Unni ni hanya bernilai RM 374.97 sahaja. So jimat.. Ada balance lagi tu so boleh guna balance tu shoping raya!! Hihihihii kalau da rezeki Unni la kan, never mind kalau rezeki kita tak kemana, bak kata pepatah Rezeki tak pernah salah alamat. In shaa Allah.. kamu jangan lepaskan peluang join GA ni tau!!! Username SGshop Unnianje.

Sekian.

5 comments:

  1. GUt luck unni.. lea dah putus asa nak join.. hehehe..

    ReplyDelete
  2. Good luck sis. 😘😘

    Shad
    https://akuvsdiashadhira.blogspot.my/2017/06/sgshop-jom-shopping-contest.html

    ReplyDelete

Assalamualaikum Kamu, TQ sudi singgah.. Sila tingalkan jejak kamu yer, agar tak hilang dari RADAS dan maaf jika tak sempat membalas comment, saya akan membalas kunjungan anda ^_^