19 June 2017

I'm 26 Years Old Today

Assalamualaikum, Allahamdulilah subahanaallah Allahuakbar dengan izin Allah SWT I'm 26 Years Old Today. Antara nikmat Allah yang tak pernah putus diberikan umur yang panjang.. Masih di berikan rezeki yang halal, keluarga yang bahagia dan kesihatan yang baik. 26 YEARS OLD jatuh pada 24 Ramadhan ( malam ganjil ) 10 ramadhan terakhir.

I'm 26 Years Old Today

Allahamdulilah Masuk tahun ketiga hari kelahiran jatuh pada bulan Ramadhan. 2015 ( 2 Ramadhan 1436H bersamaan jumaat pertama di bulan ramadhan tahun itu ), 2016 ( 14 Ramadhan 1437H bersamaan hari sabtu ) dan 2017 ( 24 Ramadhan 1348H bersamaan Isnin malam ganjil 10 ramadhan terakhir ). Allahuakbar bertapa indahnya bulan kelahiran pada bulan ramadhan bulan yang penuh keberkatan. Dan ikut pengiraan Unni tahun ini adalah tahun terakhir bulan kelahiran pada bulan Ramadhan dan tahun hadapan akan jatuh pada bulan syawal ( In shaa Allah jika di panjangkan umur ). Ramadhan has gone..

Hari ini genap la 26 TAHUN dan telah melangkah ke Zaman baru iaitu Zaman Dewasa dan selamat tinggal zaman remaja Allahamdulilah. Zaman fikir tentang masa hadapan dan sila berhenti enjoy Unni!!! hahahahahah..

Azam unni sebelum melangkah 27 Tahun adalah memiliki Kereta sendiri ( tak larat da nk tumpang-tumpang ) hahahahahah dan sebelum melangkah umur 30 unni nak menjadi penghafaz Al-Quran  In shaa Allah doakan Unni menjadi orang-orang yang terpilih menghafaz KALAM Allah SWT.


Hantaran kek dari Mak Unni... maka jadi la FULL NAME !!! Hahahahah.. Sweet kan mak kita.. Tak dapat berbuka bersama kerana jarak tidak mengizinkan..

Terima kasih semua yang wish Unni.. Terima kasih atas doa kamu semua.. Amin amin ya rabbal. Sesungguhnya doa-doa kamu semua cukup bermakna. Iya LA ramai sangat wish moga jodoh di percepaTkan.. Kot-kot tahun ni tahun terakhir Birthday Girl dengan status SINGLE kan.. Cia cia cia. BTW masih jauh nak pikir tentang jodoh belum puas bahagian IBU yang tersayang.

10 RAMADHAN TERAKHIR perbanyakkan beribadah moga kita bertemu Lailatur Qadar.

Terima kasih semua yang mendoakan Unni!! Love u alls 💕💕

Salam akhir Ramadhan dan salam Aidilfitri.

Salam Sayang

12 comments:

  1. Selamat ulang tahun kelahiran UNni. Semoga dipermudahkan semuanya untuk Unni dan capai apa yang dihajati itu ye =)

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah.. happy birthday sis.. semoga menjadi seorang wanita yang berjaya dunia akhirat.. amin :)

    http://www.syahirahvaliant.com/2017/06/pencarian-sponsor-giveaway-nurul-friends.html

    ReplyDelete
  3. Sanah helwah Unni semoga diberi keberkatan hidup

    ReplyDelete
  4. Selamat hari lahir Unni sayang...Semoga apa yang Unni hajatkan Insha Allah akan dimakbulkan oleh Allah.. Semoga Unni dikurniakan kesihatan yang baik, semoga Unni dan keluarga dimurahkan rezeki, semoga Allah merahmati dan memberkati kehidupan Unni sekeluarga di dunia dan di akhirat.. Walaupun akak dah wish kat dalam fesbuk, tapi nak tamak jugak, nak wish kat sini jugak... hihi takpe kan... =)

    ReplyDelete
  5. Happy Birthday Unni.
    Semoga hasrat menjadi penghafaz al-Quran tu dimakbulkan. Aminn..

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah.. happy birthday Unni :)
    Kita sebaya rupanyaaa~

    ReplyDelete
  7. singgah jenjalan kat sini..
    rindu kak pip dgn typo unni..
    now kan raya, so semua busy beraya..sunyi sepi whatsapp group kita kan..
    anyway, semoga cepat bertemu jodoh :)
    cheers.

    ReplyDelete

Assalamualaikum Kamu, TQ sudi singgah.. Sila tingalkan jejak kamu yer, agar tak hilang dari RADAS dan maaf jika tak sempat membalas comment, saya akan membalas kunjungan anda ^_^